Now that we've got the T-Mobile Galaxy S5 price, what's next? Why, the ubiquitous unboxing, of course.

And good news on that front — T-Mobile's Des ('sup, yo!) has done it so we don't have to.

So what's inside the box? We don't want to spoil it, but it's a Galaxy S5. And a charger. And some papers.

For more, check out our hands-on with the Galaxy S5 from Mobile World Congress. You can pre-order the GS5 from T-Mobile starting Monday.

 

Reader comments

T-Mobile Galaxy S5 unboxing: They do it so we don't have to

92 Comments

Yes, let's all be generic and boring. That's the kind of person who bothers with unboxing vids haha

I'm glad Samsung beat them to the punch.

Posted via Android Central App

Just looks too much like the s4. Plus, the spec bump from my note 3 too this just isn't worth it. I'll stick with my note 3 running AOSP (slimkat), thank you.

I think your signature of "sent from my bathroom" to toilet, while pooping, or something like that. It's more weird to others.

And I agree, let's force him!

Why do people with Notes' compare to the Galaxy S series? TWO DIFFERENT THINGS ENTIRELY!
Like, if I have a Note 3 why would I even compare the two?

That's kinda gross, bro lol.

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

Those are two totally different devices for two totally different purposes. I'm not sure, why anyone would go from the Note 3 to the S5. The Note 2 makes more sense to jump from.

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

I don't get those kinda comments either. I feel I could say "meh, not enough to get me away from my gaming rig" and it would be as valid a point.

Sent from my bathroom

Yep lol.

sarcasm/

My gaming rig has a (insert gaming card here), and the S5 only has a dinky Adreno GPU. The S5 sucks! Definitely, not enough for me to upgrade! I'm keeping my (insert random device here), because it's the best EVAR!!

/sarcasm

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

Emotionally themed unboxing. I like it. Melancholic unboxing. Wistful unboxing. Despondent....

Posted via Android Central App

Just wondering, is T-Mobile along with the Sprint, Verizon and AT&T, will they be offering the 32 GB version of the S5. I'm only asking since on the video it only showed a 16 GB...Thanks

T mobile, the 32gb has to be ordered online, stores will only carry the 16. I imagine most of the carriers will be this way sadly.

Posted via Android Central App

That's his opinion, lol. He's allowed one just like you are.

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

But, it's not even out yet...

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

Time flies when you're having fun, lol.

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

Yeah but we know it all now. The only thing left is to announce it

-------------------------------------------
You really should see the crap I don't post. Sorry if honesty offends you

Really liking how some carriers are not posting their branding all over phones now.

Posted via Android Central App

+1 That's what the splash screen is for.

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

Guaranteed to be the biggest selling Android phone of 2014. That's why the haters are so mad. They know it's true and it's eating them up inside.

Why do people gloat about stupid s?!t like this, and haters mad about it?
I am a hater of stupid posts.
Between yours and mine!

How does this selling millions upon millions make it the best thing ever?

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

What a retarded-ass comment that was... what exactly was the point of going through the process of posting such a ridiculous comment??

Posted via Android Central App

Did anybody notice that there was no T-mobile branding on the s5 divice? If my eyes weren't playing tricks on me I hope the t-mobile version of the HTC one (m8) doesn't have a T-Mobile logo niether.

Can't wait to feel what the back texture is like. Makes a big difference for me

Posted via Android Central App

Touch the back of a 2012 Nexus 7 and you get the idea. Actually is pretty nice (as long as it is not in that gold color...then it looks like a band-aid.

So funny people think GS5 would feel like the original nexus 7 just bc it looks like it. I went to galaxy studio in SOHO NYC and and saw it in person. It feels NOTHING Like original nexus 7 lol. Well haters are gonna hate.

But, if you don't like how the back feels, you can always get a replacement back cover (a la S-View) or go with any number of aftermarket solutions that will be available.

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

My only concern with the aftermarket solutions, is the quality of the gasket used for the water resistant capability. I'd hate to take a chance. But you are correct that there's plenty of choices to customize the look and feel.

Posted via Android Central App

True, I forgot about that gasket.

Posted via my "Gift from God" Note 3, my "Blessed" iPad Mini 2, or my "Risen" Asus ROG"

This is something I didn't even think about regarding aftermarket backs and cases for the phone.

Posted via Android Central App

Well this is the first flagship mainstream phone with it as standard so it is easy to forget about it. No I did not forget about the active

-------------------------------------------
You really should see the crap I don't post. Sorry if honesty offends you

These unboxing videos are kind of silly. We all know there's a phone, charger, instruction book, and earbuds in the box.

What would be funny is if the device (any device) wouldn't boot after being unboxed. Awkward...

Posted from my Nexus 7 2013 via Android Central App

Yes. That, and it'd be more funny if there was something completely different in the box, like a cat or something.

For the 1st time, Samsung releases their top of the line phone and I could care less about it.
I'll stick with my note 3 and see what HTC and lg are bringing to the table.

Posted via Android Central App

Agree with deh2002, I was really expecting a lot more from a flagship device. Yes the Snapdragon 801 has some significant upgrades from the 800 but overall it's pretty much nothing worth bragging over. Heart rate monitor & finger print scanner are still overrated pieces of extras. Also I wish they would have made the minimum internal storage 32GB like with the Note 3.

Yeah, this is barely an upgrade from the S4. Why anyone would leave the S4 for this is beyond me. And that back cover... *Throws up* Haha

Posted via a device much better than yours.

yeah i notice he didn't mention or show any headphones. I hope this isn't something samsung is doing to cut cost. The wife's Note 3 didn't come with one either.

In before someone else comments that they are 2 different devices and why anyone would switch from Note to this. And that your post is useless unless you always tell nice things. Criticize any OEM or the editors then they will be all over you.
We have too many comment police. /s

Posted via Android Central App

USB 3 like the one in Note 3, it also works with any of your regular micro USB cable as well.

Posted via Android Central App

That white front looks ugly and cheap. I don't care about plastic at all but the front looks like the galaxy grand.

Posted via Android Central App

Yeah. I find the white one to be too plain. I think the black and blue are best, followed by gold then white.

Posted via Android Central App