Transformer Prime

You might have heard we were having a little contest of sorts, where we got together with NVIDIA and gave away not one, not two, but three ASUS Transformer Prime tablets, complete with the keyboard docks. We picked out the three winners, and here they are:

Congrats winners! Be sure to keep an eye on your inboxes for information, and be sure to try Shadowgun on that sweet, sweet piece of equipment heading your way. 

Response was overwhelming, partly because everyone involved is so freaking awesome, and partly because the Transformer Prime is a really cool piece of Tegra 3 4-PLUS-1 quad-core-powered monster Android technology. Now let's all congratulate the winners, and be on the lookout for more contests and fabulous prizes coming from Android Central. 

 
There are 46 comments

Gimik says:

Aaaaaaargh!

I mean congrats, winners!

gksmithlcw says:

^^ THIS

dcreed says:

Congratulations!

cesjr02 says:

Congrats to the winners!

psychofox13 says:

Aw man! I had high hopes for this one too. :P

Congratulations and enjoy your new tablet!

Congrat! Better luck next time for me, I guess.

06cbrf4i says:

Congrats, that's the best tablet out right now imo.

Dang... I must have come in 4th, again...

Congratulations to the winners, though!!!

Incognitum says:

I swear, if there was a hanging chad involved I'm moving to Canada. Oh, and congrats!

Lee_R3D says:

nnnnnnnnoooooooooooooooooooooooooooooooo.jpg

omgnoname says:

congrats!

Jays2Kings says:

Wow, why did I not notice this contest? :(

Oh well, congrats to you three.

ncobs says:

Blasterninnies.. I was sure I had a decent shot since I was one of the people who got onto the Google+ leg of the contest.. I'm bound to win something on here one of these days, you have so many contests(thankyou for that btw) I'm starting to develop a complex.

UGoJoe says:

I know you'll enjoy them. Congrats

Droid Brick says:

Congratulations to everyone! Enjoy those tablets!

drewnique says:

Congratulation to all the winners of the Asus Transformer Primes! God is good! :-)

jfs101 says:

Awesome contest! Congrats to all the winners...

Green_Laser says:

:-( part of me sad
:-D other part of me happy for others who won

Congrats.
Oh well, next time.

ejraney says:

Congratulations guys!

NMdroidx says:

Congrats to the winners! I'm buying one tomorrow!

Shadow53007 says:

Congrats you three!

Bigsike says:

Well crap! lol...Congrats

n0obpr0 says:

Am I allow to hate? Because this is bull!!! ='(

dabaum says:

Congrats guys

CeluGeek says:

Congratulations to the winners! Hope you guys can get the most out of your new toys. Oh, and if one of you figures out how to enter accented characters using the external keyboard, please let me know. :)

jean15paul says:

I had a dream that I won 2 of the 3 and Phil called to ask if I was willing to give one of them up. Lol. Better luck next time. Congrats to the winners.

Hand_O_Death says:

Congrats

androidcfan says:

Congrats guys...hope to win one next time...

DaEXfactoR says:

Guess I have to go buy one now. FYI, my wife is about to leave me. Says I spend more money on Android than I do on her. She may be on to something. Anyway, congrats to the winners. Enjoy...

epic_mike29 says:

What!? I didn’t win? INCONCEIVABLE!!!

Congrats to the winners though!

justgadgetme says:

Congrats to the winners for scoring a very nice device. Cheers!

Congratulations!
Next time, I'll win. :D

helladd says:

Congrats to the winners! :D

DrDoppio says:

Congratulations to the winners!

I hope they have the sense to remove the stupid sticker from the keyboard.

peruboy63 says:

Jelous! Congrats to u 3

adzrules says:

I deserved to win this one!!!!!!!!!

KrisC123 says:

well done to the winners! :) was using it in HMV in belfast and downloaded the ICS update. Awesome machine. extremely thin and light and the screen is so bright. Well done you lucky ducks! jealous!

shizuokapop says:

Well done!

androidista says:

Yay! I hope you enjoy!

smccloud says:

I will enjoy it, when my wife lets me play with it. She gets the Prime and I get the OG Transformer (gotta keep the peace somehow).

griffman says:

Dang! Enjoy your prize winners!!!

Xopher says:

Dang it, Jerry, You spelled my username wrong! Now they won't know how to send me the prize!

Congrats to the winners!

arzbhatia says:

Aw man, the third time!

Anyway, congrats to the winners.. :)

Th1nkbot says:

I am eagerly awaiting for it to show up on my doorstep. This will be my first tablet and I knew I made a good choice not to buy a wifi xoom or galaxy tab. Just hope it shows up this week!

smccloud says:

I'm waiting for it to show up at work so I can play with it for a bit then give it to my wife (I made the mistake of saying she could have the next tablet we got when I thought it would be something other than a Prime). Hopefully she ends up not liking it and wants to switch for the TF101 we have now.